söndag, april 13

Nu är det dags för Skandinavium, Håkan

Konserten var strålande, såklart. Fantastisk.
Trots våra sittplatser lyckades han fylla oss med den där lyckokänslan som bara han kan ändå.
Bra blandning på låtarna. En gammal favorit Minnen från aprilhimlen gjorde mig glad då den spelades i akustisk version. Även bra blandning på biljettköparna, då alla åldrar kunde skådas uppe på läktarna. En låt från den nya skivan hade jag tydligen missat att föra över till min dator.
Konserten avslutades traditionellt med Nu kan du få mig så lätt och sen gick vi och tog en drink innan vi åkte den långa vägen hem.

Innan avfärd mot Göteborg igår hann jag fika en stund med Kajsa. Helt otroligt att vi båda är hemma samma helg. Det var kul att få träffa henne, och jag hoppas verkligen att vi båda får träffas igen på våra för tillfället respektive hemorter.
Britt-Marie fick också en bit av pajen som jag bakat, men Sten låg hemma och var magsjuk. Hemskt tråkigt.
Sen sa jag adjö till mamma och satte mig på tåget.

Vi är lite sega idag, men vi ska snart ut och handla och strosa lite i stan.
Ikväll är jag tillbaka till London, och det känns bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att se att det blev en lyckad resa till konserten i Göteborg.
Hoppas att det går bra med tillbakaresan till London och att du är på jobbet på måndag morron i tid