onsdag, april 30

Down

Känner mig nere. Mot min vilja! Jag är ju ledig idag, och vill njuta av den.
Klockan är halv nio, jag sitter i mitt rum och vet inte riktigt vad jag ska göra. Rumskompisarna lagar mat i köket. Tänkte äta lite rester när de blir klara.
Kanske blir det lagom att åka hem när kontraktet går ut i juni? Vara hemma i sommar, hjälpa till med huset, hälsa på familj och vänner, cykelsemester, besöka Kajsa. Bara njuta och må bra och bo hemma när jag kan.

Länge sedan jag kände såhär nu. Undrar om det beror på att jag fortfarande inte riktigt mår helt bra.
Jag har klarat av ensamheten så bra här. Troligtvis på grund av att jag umgås så mycket på jobbet och att jag alltid gör massa saker när jag inte jobbar.
Kanske ska gå på en promenad och sen bädda ner mig?
Men jag är ju i London. Jag vill gå ut och festa, men jag vet inte med vem.

Jag tror jag måste flytta också, för kontraktet går ut och det är strul med hyresvädinnan så jag vill nog inte förnya det och därmed skriva massa kontrakt. Det känns jobbigt.

Inga kommentarer: