lördag, april 5

Londoner

Jag märker att jag har utvecklats till en mycket dålig bloggare.
Jag jobbar ungefär hela tiden. Igår var jag dock ledig. Jag och Julia hade en underbar dag i London. Vi traskade runt i Covent Garden, Julia lämnade lite CV:n här och där, vi käkade lunch i solen, det var hur varmt som helst! På eftermiddagen träffade vi Linnea, lagade lite mat och drack vin och sedan åkte vi till Emilys pub i Camden Town. Där träffade vi även min förre arbetskamrat Franco. Efter några drinkar åkte vi vidare till Soho där vi skulle träffa Lee, men efter mycket förvirring, dåliga mobil och dålig kille, slutade det med att vi lite förvirrat stod och hängde utanför en gayclub och bestämde oss för att åka hem.
Nu har jag precis ätit frukost och ska dra mig snart. Julia ligger fortfarande och sover. Hon är lycklig hon..

I förrgår var jag och Lee ute och tog en drink efter jobbet. Alkoholen tog lite väl fort efter en 12timmars arbetsdag, men det var kul ändå.

Ikväll vet jag inte vad som står på schemat. Jag jobbar till 9, så det blir väl antagligen hem och sova. Kanske vi ikväll hinner titta på Notting Hill om jag pratat om att se sedan början av veckan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och själv traskar man runt på en slaskig rosenlundsgata.

London är häftigt.

Anonym sa...

Det är fullt ös märker jag med både jobb och lite roliga saker, MEN AJA BAJA ! akta dej för dåliga drinkar håll uppsikt över ditt glas hela tiden !!( säger en klok gammal tant)

trapid sa...

Sandra! När har du din sverigetripp inplanerad`? Det råkar inte vara nästa helg`? Kramar