tisdag, april 29

Blandade bilder


Sebbe, här tänkte jag att vi kunde fika om du kommer hit. Caféet ligger mittemot London Eye, på southbank.



Queen's Walk. En jättefin promenad längs hela southbank.



Efter min sightseeing i lördags slog jag mig ner i solen på ett café vid Southbank Cathedral. Mådde riktigt bra.



Min väg till jobbet. Om inte bussen går tar jag promenaden över bron. Riktigt skönt att börja dagen så. Tower Bridge är dock alltid full med turister som ska ta kort på varenda mutter i bygget.



Sommar och sol!

1 kommentar:

trapid sa...

Hej! Hann kommentera förra inlägget innan jag kollade min egen blogg. Oskar har redan hunnit flytta hem när jag kommer, han åker i morgon, och jag har inte fått tag på Malin så att jag har kunna bestmma något med henne. Så jag förslår att du tar ledigt den/de dagarna som det passar bäst för dig/ditt jobb. Så får jag försöka träffa Malin någon gång in between. Låter det ok? Kramar