måndag, april 14

Det är nån som är tillbaka

Med världens tröttaste ögon sitter jag och intar frukost. Jag har inte direkt tillbringat helgen med att sova. Inatt hoppade jag i säng runt halv två och nu är det upp och iväg till jobbet.
Idag är det tänkt att vi ska öppna. Vi har inte fått stolar och bord än, så jag tror att planerna är lite förändrade. Vi ska allihopa ändå vara där klockan åtta och ta med våra uniformer. Vilket betyder att vi kanske öppnar senare idag vilket betyder att viss personal kommer behöva arbeta från åtta på morgonen till sent på kvällen då vi stänger. Det vet jag inte om jag är så jättesugen på.

Resan tillbaka gick lika smidigt som resan bort. Flygresan gick jättefort och jag vaknade av att vi studsade mot marken. Blev lite struligt när jg kom till London och skulle försöka gå av bussen närmast mig, men det gick inte så jättebra med bussar eftersom det var ganska sent. Efter lite trassel kom jag i alla fall hem.

Men utan kaviar. Jag försökte smuggla in en kaviar, men det var att ta i, tyckte tullpersonalen, och slängde den.
Jag fick ändå med mig en hel massa knäckebröd och lösgodis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

GOD MORRON! tänk att jag också är uppe så här tidigt,(tillhör ovanligheten) trots att vi inte heller sov många timmar föregående natt när vi var barnvakt hos dina småsyskon, underbara små varelser.

Anonym sa...

Terrorist!