lördag, april 26

Går på knäna

Jag är helt slut.
Mindre bra dag på jobbet igår. Inte dålig, men mindre dag. Började tex klockan ett, dvs mitt i lunchrusningen så jag fick ingen egen sektion utan fick dela två sektioner med en polska jag inte kan med riktigt. Förvirrande, rörigt och irriterande.
Igår under dubbelpaset passade jag på att börja bli sjuk också.
På kvällen fick jag helt fel sektion. När de andra fick stora fulla sällskap från de stora båtarna som gav masor av dricks så fick jag små fulla sällskap som knappt ville betala och aldrig ville gå hem. Fem i elva droppade kunder fortfarande in och frågade efter mat.
Ikväll ska jag hem och se på film och sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars liten som bara får slita och jobba hoppas att du hinner vila någon gång.
Puss och Kram Mamma

Anonym sa...

Oj vilken otur, men det blir bättre i morron.!!! men vad sa chefen när han ville prata med dej?
Hoppas du känner dej piggare nu.
Ibland är det uppåt och emellanåt känner man sig neråt, sånt är livet!!