måndag, mars 17

Roligast

Igår kväll när jag och amreikansk Zoe var ute bad hon att få låna min mobil för att skica ett text till en kompis som eventuellt skulle möta upp oss. Hon skrev och skickade iväg, och efter en stund fick jag ett sms på min mobil som då var svaret på hennes, så jag räckte henne min mobil. Hon läste. Detta var vad hon läste:

Hey hun. We were
about to come but
it was already 12
and kinda far. We
are waking up
early tomorrow to
see my mom. Lets
do something this
week definitely.
Chat and make
plans tomorrow.
Have fun.
***Slut***


Ni kan ju säkert lista ut vad den sista raden betyder på min svenska telefon. Men det kunde således inte Zoe och blev ganska förnärmad av att henne kompis kompis kallat henne slampa..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha!

Anonym sa...

haha, underbart!

Anonym sa...

God natt ! Sov gott! i morgon skall du börja ditt nya jobb, serva massor av trevliga människor som blir helt betagen av din charm och den vackra svenska renheten och klokheten som bara en liten flicka som föddes på KS för lite drygt 19 år sen kan ha.

Anonym sa...

Bäst i test, utan tvekan!