måndag, mars 10

Min tid


Oh, jag längtar! Och är laddad!
Varje gång jag blir nervös tänker jag lite närmare på det och nervositeten försvinner. Vad finns det att vara rädd för?
Allt blir så mycket lättare när man känner att man har stöd från nära och kära.

Jag hoppas bara att något går vägen och att jag får ett jobb. Ett jobb önskar jag mig.
Tänk om det dessutom kunde vara bra betalt. Eller roligt. Eller trevliga arbetskamrater. Eller en bra erfarenhet för framtiden. Eller intressant.
Eller kanske flera av ovan nämnda saker.
Då skulle jag vara lyckligast.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror på dej min vän!

Anonym sa...

Vad som än händer så blir det en ny erfarenhet, och sådana kan man ju nästan inte ha för många av ;)

Anonym sa...

Ta det lugnt, var dej själv, stanna upp ibland och tänk ! Allt kommer att gå bra!!