lördag, mars 15

Go girl!


Nu så. Upp och hoppa! Detta går bra!

Det är så skönt att prata med folk. Pratade med en polsk kille nyligen som förklarade lite om tunelbanekortet som tydligen bara ska kosta runt £20 för en månad. Helt sjukt billigt. Undrar jag om han verkligen har rätt.
Vi bytte iaf emailadresser och bestämde att hålla kontakten. Han är nämligen också här och söker jobb.

Ska skriva en lista på sånt som gör mig glad, inte vara rädd för att spendera lite pengar när jag har tråkigt och verkligen öppna mig mot folk. Gällande den sista punkten har jag redan kommit ganska långt. Från vissa får man respons, andra inte. På jobbet tillexempel såg jag till att hälsa i hand och presentera mig för alla som jobbade där. Somliga tom två gånger.

Ja, så, nu behöver ni bara oroa er för mig lite grann.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, alltid bättre att hälsa två gånger än ingen gång ;)
Vad skönt att det känns bättre och vi bara behöver oroa oss lite ;)
Har du kvar ditt svenska nummer?

Anonym sa...

Artig "svenska flicka"! men måste vi vara "lite" oroliga? Jag tror inte det, för det här klarar du GALANT!! Eller hur?Fast det måste jag ju erkänna att som mamma mormor och farmor oroar man sig lite för det mesta men det vill man ju inte låtsas om för sina barn och barnbarn

Anonym sa...

Din farmor är klok sandra pandra. Hahah. Roligt att du hälsar två gånger. :)