fredag, mars 14

Jag vill inte.
Det känns inte bra. Inte bra alls.
Visst, jag får ett jobb, jag får boende. Men något saknas.
Innan jag åkte täkte jag att man kan alrig ha tråkigt i London. London är fantastisk. Men nu lockar inget längre.
Jag tycker inte om London längre.

Jag försöker verkligen. Klart att jag ska ge detta en chans, men jag ser inte rktigt hur framtiden skulle kunna bli så mycket ljusare.

Jag vet verkligen inte vad jag vill. Jag kan stå ut och härda, men det känns som att jag är på gräsen till att tvinga mig själv. Och frågan är om det är det som är meningen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska inte tvinga dig själv att göra något du mår dåligt av, men jag tycker att du ska ge det en chans. Allt blir alltid lite bättre när man vant sig vid den nya situationen.
....... Sen så saknar vi dig mycket här hemma, så om du skulle komma hem i förtid skulle vi inte bli ledsna ;)

Anonym sa...

Men du, misströsta inte.. Det blir bättre, annars är det bara att skita i det. Så snart jag får sommarlov så kommer jag och bor hos dig :D

Anonym sa...

vadå framtiden?!? , det här är ju ett litet mellanspel innan hårt arbete med studierna börjar, lev i nuet och njut !!Många är säkert avundsjuka på dej som varit så duktig och modig och åkt till London själv du är ju en strong tjej ! men går det inte så är det ingen skam att ge sig av hem igen