fredag, mars 7

Positiv stress

Jag trivs när jag håller mig sysselsatt.
Igår jobbade jag från halv åtta till kvart över sju, på två olika jobb. Men hann ändå med en skön promenad i det undebara vädret!
Sista dagen på posten, för den här gången i alla fall. Lite tråkigt, jag trivdes med mitt jobb. Vikariatet på dagis var roligt, men synd att jag bara hann med en dag. Det är så mysigt med alla små barn.
Jättegod middag med Ellen, Ellen och Julia i Skövde. Ordet "Houseparty" på menyn tyckte jag lät roligt, men det betydde otrolgt mycket mat och inte ens hälften gick åt.

Idag åker jag till Stockholm och träffar familjen. Ska bli kul. Eventuellt kan jag få se en skymt av Robert också, vilket inte vore helt fel.
Alla biljetter är bokade, jag håller på att packa och köpa tandkräm och sånt. Men jag har fortfarande inte skrivit mitt CV vilket känns oroande, men det får väl bli på helgens nätter.



Min sista dag som postarbetare.

Jag skäms över att jag inte är hemma så mycket och träffar min familj. Det är ju så många jag vill träffa. Måndag och tisdag ska jag inte planera något.

1 kommentar:

Daniel Oskarsson sa...

Snygga bilder.
Upplagd av Sandra klockan 05:55. Shit man. Tidigt att blogga.