onsdag, mars 5

Lugn och ro

I Skinsatteberg är det alltid lugnt. Jag känner aldrig stress där och kan koppla av. Det gör att jag blir lite seg också, men det gör inte så mycket.


I tisdags bjöds jag på påskbord med hela min kusinfamilj och mormor och morfar. Jättegott!
I onsdags hade jag och kusin Sara stämt träff, och fram tills dess tog jag det väldigt lugnt. Tittade lite på film, hjälpte mormor, läste bok i solen på verandan.
Jag och Sara traskade härlig vårpromenad och bakade.

Chokladmuffins med vaniljkräm

Blåbärsbrownies

På kvällen åkte vi till moster och fikade och därefter såg vi kvällens Gossip Girl.
Som sagt, mycket lugn, mycket släkt, mycket trevligt.

Idag blev det desto stressigare! Tåget hem i tre timmar, slänga i mig lunch på en timma och vidare in till stan för att jobba. Imorgon blir det ännu stressigare med jobb på dagis på förmidagen, hem, in till Skara för min sista dag på posten för att sedan slänga mig i bilen till Skövde där restauangmat ska avnjutas i goda vänners lag. Ser fram emot det om bara den!


Dessutom kom min nya datorväska idag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, tjusig väska :) Ses sen!

Anonym sa...

Den var ju skitnsygg Sandra! Ett riktigt kap du gjorde där :) Kanske ska börja handla mer saker på internet?!