tisdag, mars 18

Pics

Äntligen lite bilder! Det tog sin lilla tid och ansträgning!


Titta vart jag är! Vid Tower Bridge.



Det här är Hay's Galleria. Här inne jobbar jag. Gallerian ligger precis mellan London Bridge och Tower Bridge, bakom mig ligger Themsen.



Det är vår i London (om än inte så varmt just nu). Det här trädet står i St James Park.



En vakt vid Banqueting House.



Jag och Zoe med (nästan hela) Big Ben och Houses of Parliament i bakgrunden.



Notting Hills karakteristiskt färgglada hus. Just dessa står i början av Portobello Road.

4 kommentarer:

Anonym sa...

OH ! Är det Londons nya fotomodell?

Anonym sa...

underbart med lite bilder! :)
Jag skrattar fortfarande åt inlägget med smset...... :P

Anonym sa...

Nej, En vilsen tomte vid Banqueting House.

Anonym sa...

På vissa ställen känner man ju igen sig :)

Schysst med bilder, blir också mkt roligare att läsa bloggen då :)