söndag, mars 9

Estocolmo

Tre och en halv timmars tågresa är inte roligt. Inte alls. Men väl framme på centralen hann jag träffa Robert en HEL halvtimma innan han var tvungen att rusa till sitt tåg med in enorma tuba. Vi hann i alla fall med en snabb kopp kaffe på Robert's Coffee (Ja, det är jätteroligt och min idé!).
Träffade även farmor och var med om barnkalas. Star Wars-barnkalas. Jättecoolt.

Jag med mina yngsta bröder

Idag fick jag presenter från Kajsa i Tyskland. Hur mysigt som helst!
Och som om inte det var nog hann jag med besök av Samuel, Anna och Olle innan dagen tog slut. Vi spelade Rapakalja. Mycket bögligt.

Har fortfarande inte skrivit mina CV:n, men ska sätta igång med det nu med detsamma!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja,ja, man får känna sig previligerad som får träffa en sån upptagen person en liten stund och får den stora äran att skjutsa henne i min lilla bil till tåget, "en får tacke"