fredag, september 28

This is England

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lilla vän!
Har fått adressen av Kajsan vars blogg jag läser varje dag.
Så fantastiskt att kunna skriva och skicka bilder och inte vara långt borta fastän ni är det ändå...
På min tid minsann...
Har Du sett filmen (This is England)?
Den har fått fantastisk kritik här i Sverige. Går just nu i Skövde, skall ev. se den på onsdag med en väninna.
Take care. All the best!

Anonym sa...

Oj, oj, måndag kväll och ingen ny blogg, men jag kommer ihåg att det skulle köpas en massa alkohol till helgen så jag förstår att du har haft roliga saker för dej, och så skulle ju en massa kompisar komma. hoppas ni haft trevligt.Vid vilken ålder får man köpa alkohol i GB?

Sandra Lindqvist sa...

f.d.f.eo: Hejhej! Tog ett tag innan jag klurade ut din hemliga identitet. Jag ahr tyvarr inte sett filmen, men skulle vilja. Vet inte om den gar har? Allt ar ganska bra har, lite hemlangtan och sug efter nya aventyr, dock. Hoppas allt ar bra dar hemma ocksa. Kramkram.
Farmor: Det har varit en bra helg med kompisar och alkohol, ingen tid for bloggande. Men nu ska jag ta det lugnt hela veckan, och blogga! Har ar det 18 pa all alkohol. :)