lördag, september 15

Stadsrunda

Runda på stan igår efter jobbet.


Birmingham-monopol. Det du, Ellinor!

Kvällen avnjöts med en flaska vin, After Dinner (Tesco Value's svar på After Eight) och Butterfly Effect 2. Filmen var kass. Tvåor är nästan helt utan undaantag kassa. Kan du komma på någon som inte är kass? Jag tycker inte att Shrek 2 är alltför dålig.



I helgen är det artsfestival i stan, och jag tog mig en sväng. Väldigt mycket folk, fint väder och mycket att se på. Återkommer med bilder. Hoppas jag.

Lördagseftermiddagar är av något anledning ganska jobbiga. Jag blir deppig. Kanske går över.


Jag känner att jag vill flytta till Stockholm och plugga Matematik-Ekonomi på Stockholms Universitet. Det känner jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att lördag em känns jobbiga när inget händer men artsfestival verkar ju kul, här i gamla Spånga händer inte ens det.Ta för dej av livet!! Blir det mattestudier efter jul eller nästa höst? Jag har i alla fall härliga barnbarn som kämpar på med olika saker. Emma kämpar på med sin skola skall ha sin första tenta snart,och det går säkert bra.

trapid sa...

Jag vet en trea som är bra. Oceans thirteen. Och Harry Potter filmerna är rätt bra. Och Sagan om ringen.