onsdag, september 19

Superbad


Gårdagens film heter Superbad.
Och nu känns det nästan som i Sverige igen när samma skådespelare och regissörer dyker upp i film efter film. Samma regissör som står bakom Superbad står till exempel även bakom "Knocked up" och "40-years-old virgin". Som även innehåller till stor del samma skådespelare (tex Jonah Hill, Bill Hader, Seth Rogen, Paul Rudd, Leslie Mann.. listan kan göras lång).

Och filmen då? Nja. Gillar man American Pie (fortfarande) så kan den vara sevärd. Jag gillar inte American Pie (fortfarande).
Introt (i början när texterna rullar. Jag vet att det inte heter intro utan har något fint ord men jag kan inte komma på det) var snyggt gjort.
Se det! Sen kan ni gå.
Nä, inte riktigt, den var lite rolig på sina ställen.

1,5 pumps av 5

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha. 1,5 pumps! Haha!

trapid sa...

Hej Darling!
Kul att du köpte jackan. Den är verkligen supersnygg.
Jag måste tipsa om en av de bästa böckerna jag läst (har inte riktigt läst ut den än, men lär göra det i kväll...) "Tillsammans är man mindre ensam" av Anna Gavalda. Har du läst den? Om inte-gör det. You're gonna love it. Här i HD finns också en jättemysig marknad med plommon och tomater. Och blommor. Mmmm. Jag längtar efter dig. Massor av kramar!