söndag, september 9

Planering

Planering inför nästa vecka:
Köpa en regnjacka, jag tror det kommer regna snart.
Ta en cykeltur till Aston Hall som tydligen ska vara väldigt fint
Se "Run, Fatboy, Run" på bio med mina grannar. Den verkar otrologt rolig.
Dammsuga mitt rum.
Ta bussen till IKEA, de har öppet ända till 2200!

De som känner mig kan nog dra slutsatsen att jag kanske gör en av dessa saker. Möjligtvis två. jag får liksom andra saker för mig.
Men det är ju bra att ha en backup om man inte skulle hitta på något?

Saknar alla därhemma jättemycket. Fanny har alldeles just gett sig av till USA som au-pair och Kajsa till Tyskland i samma branch. Om deras äventyr kan man läsa på respektive bloggar och resedagböcker som finns (förhoppningsvis) i spalten till höger. Lycka till till er båda!

Inga kommentarer: