måndag, september 17

To-do-list

IKEA-dag idag. Tuffare än jag trodde då IKEA bara skriker: SVERIGE, FAMILJ, HEMMA! Återkommer med mer information samt bilder.

Som jag trodde gjorde jag inte allt som stod på min planering för denna vecka. Men allt förutom att köpa regnjacka och att dammsuga. Så vi gör ett nytt försök.

Nästa vecka:
Köpa regnjacka, det regnade faktiskt nu ikväll.
Städa mitt rum. Tänkte ta en rejäl städdag imorgon. Plocka iordning på allt, grundligt!
Gå på minst ett av stans alla museum.
Fixa lite biljetter och dylikt inför min familjs kommande besök.
Gå på bio på tisdag med mina grannar. Atonement lockar, fast jag inte är stort fan av Keira Nightly.
Bildblogga om mina IKEA-inköp.
Laga mat. Hur låter avocadoenchiladas med sötpotatis?

Får se hur det går den här gången.

Godnatt.

Inga kommentarer: