fredag, september 7

Svensk musik

Natten kom och älvor for som dårar över stan
och jag var en av alla kungar i salongen


Ikväll spelar Håkan på Liseberg. Jag vädjar till alla som har möjlighet att gå dit, njuta av stämningen och en fantastisk live-artist och ta massamassa bilder som jag kan få titta på.
Skulle bra gärna vilja vara där ikväll.

Ge mig tips och goda råd så jag kan göra helt tvärt om

Lars Winnerbäck i mitt huvud. Han får mig att tänka på sommar, ute, Julia, Mariestad, tåg (till och från konserter), min gitarr, Kajsa och våra likadana t-shirtar.


Det här var natten då vi dansade tills älvorna kom fram
Det var pollenchock och stjärnfall över staden

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var natten då vi kom bland alla älvor och försvann
rätt in i dimman ibland blommorna och bladen

Lars. Åh. Jag när jag tänker på Winnerbäck så tänker jag också mycket på Mariestadskonserten. Det var en underbar kväll det!