måndag, september 22

Vag

Vad hände men min förmåga att studsa upp på morgonen?
Jag är helt slut.
Ioförsig blev det här en helg där jag sov alltför länge på morgnarna och därav inte somnade förrän sent igår och kanske kan det vara anledningen till att jag är så onödigt trött nu.
Ja, det låter ju logiskt.

Igår fixade och fejade jag hela dagen. Städade, diskade, lagade fiskpastasås med dill, senap, honung och citron, jättegott!, pluggade och myste med Johan. På kvällen gav vi oss av mot B192 för att titta på Philm, Magrot at the wedding. Lite knepigt extrem och absurd, men väl sevärd. Vi såg också klart Star Wars IV innan sängdags. Måste bättra på mina nördkunskaper för att kunna kommunicera med mina klasskamrater!

Idag har jag lagat frukost till mig och Johan, gick och la mig igen och sen läst bloggar. Effektivt, huh? Får väl se till att få något gjort innan matten klockan ett. Ikväll är det räknestuga och sen i säng tidigt, antar jag.

Phösarpheasten i lördags var väldigt lyckad

Inga kommentarer: