tisdag, september 16

Min Anna

Frukost i Bremen.

Fickpluntor på ett tak i Amsterdam.

Snygga i Amsterdam.

Anna i fina holländska träskor. I Amsterdam.

Hade just ett lååångt och tjejigt samtal med världens bästa Anna.
Stod och diskade idag när jag plötsligt vek mig av skratt för något från tågluffen jag kom att tänka på. Åh, det var underbart.
Eftersom min väska blev kvar någonstans i Frankrike så planerar vi att åka tillbaks och hämta den då ingen vill skicka den till mig. Om detta blir av blir det i form av en minitågluff under ca januari månad. Och det bästa: Nästan alla får följa med!
Det blir nästan ingen sömn, god fransk mat, många fransmän till alla svenska flickor, vin i monstruösa mängder och sjukt roligt.
Någon intresserad?

Fin kanal runt prinz-nånting-racht-nånting-scchcht. I Amsterdam det med.

Inga kommentarer: