måndag, september 15

Förvaltningsutskottet

Förvaltningsutskottsgyckelsången
Melodi: I'm a Barbie Girl

Vi är ett utskott
I en teknologkår
Vi gillar rutor, instruktioner.
Vi är ett utskott
I en teknologkår
Vi gillar pengar, debit kredit.

Kom och raggla, med en stadga
För-valt-ning-en
Dra ett skämt om dokument
Förvaltning, förvaltning

Jäähhh..

Upptakten i förrgår var väldigt trevlig. Träffade nytt folk, precis som jag hoppats på. I själva verket var det extremt dåligt med ettor, så de flesta kände redan till organisationen, något som inte jag gör. Men förvaltningsutskottets uppdrag för i år är att städa upp i styrdokumenten, vilket betyder att jag kommer behöva lusläsa allt som har med kåren att göra och därmed få koll som ingen annan! Det är bra.

1 kommentar:

trapid sa...

Vad duktig du har blivit på att uppdatera din blogg, sandra! Själv är jag nere i en total svacka just nu, har ingen tid alls känns det som. Tenta nästa vecka redan! Hua. Har iallafall lagt upp lite bilder på mitt rum nu, får fota lite mer en annan dag.

Vad har du för adress uppe i norrland?
Kramar