måndag, september 8

Teknologkåren

Idag anmälde jag mitt intresse för att sitta med i teknologkårens förvaltningsutskott här på LTU. Jag är jätteglad för det, tycker det ska bli så spännande. På lördag är det upptakt hela dagen som avslutas med en sittning.
Jag har även pluggat en hel del matte idag. Hade en programmeringslektion där jag tog med min egen dator för att kunna testa de funktioner våran föreläsare gör direkt. Helt plötsligt under föreläsningen börjar den dock prata med mig och berätta allt som jag gör för mig. En funktion jag inte lyckades slå av förrän jag kommit hem. Jag hade således datorn ihoplagen undet programmeringsföreläsningen.

Lagade mycket god middag tillsammans med Johan, Timjankyckling med fransk senap. Till efterrätt plockade vi ihop lite rester: wokad kiwi med honung och vaniljsås. Gott.

Har precis tagit en kvällspromenad och nu är det tidig läggdags.
Godnatt!
Mitt fönster

Inga kommentarer: