fredag, september 5

Städdag

Ett hål idag mellan matteprovet och programmeringen på ca fem timmar som jag använde till att städa mitt rum. Äntligen!
Dammsugaren är ju förvisso från en svunnen tid utan minsta intresse av att suga smuts, men även det gick till slut. Börjar få upp lite tavlor och sånt, bland annat det här kollaget av vykort från Annas och min tågluff samt från min tid i London.




Lite översikt. Är lite svårt att ta bilder eftersom den enda kameran jag har att tillgå är de på min dator. Ni får helt enkelt komma hit och titta.

Matteprovet gick ganska bra. Gick upp lite tidigare imorses för att repetera och lyckades pricka ganska bra när jag valde formler att stoppa in främst i mitt minne. Innan proppen fick jag 7/18 på det diagnostiska provet. Vitsen är förstås att vi ska få mer nu och har lärt oss något av proppen. Hoppas på det bästa även om detta resultat inte har någon påverkan i något betyg.
Nu vankas det lunch och ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Skulle vilja se om någon i klassen har lust att hitta på något. Tycker förstås inte om alla i klassen men de flesta verkar riktigt trevliga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej min lilla Kussefin! Vad du är duktig å pluggar! Å de va ju inte världens lättaste program du valt! Är vi verkligen släkt du å jag ;o) (haha) Kul å läsa lite hur det år för dig iallafall! Själv kom jag precis tillbaka från Grekland med Fanny, vi har relaxat oss i en vecka, riktigt skönt!
Kram på dig världens finaste Sandra!
/Sofie