torsdag, september 4

Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt

Den tionde oktober spelar Håkan Hellström på Kulturens Hus i Luleå.
Jag ska självfallet tå längst fram.
Men ensam?
Jag lär inte få med Johan, då Håkan inte riktigt är hans grej. Inte många studenter lägger ner över 400lappen på någon de tycker är halvbra, bara för att vara sällskap.
Ska jag sätta upp kontaktannonser på skolans anslagstavlor?


"Du som fortfarande lyssnar på samma musik som när du var tolv, inte kan motstå frestelsen att studsa upp och ner varje gång du hör en överenergisk göteborgare och i hemlighet fylls av såpbubblor och tomtebloss vid tanken av en konsert nära dig.
Jag letar efter dig! Jag vill ta med dig på en kväll full av magik och tragik, förhoppningar och regnbågar. Den 10/10 har stan feber!"

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du trivs så bra Sandra :D Jag ska gå på Håkan här i Karlstad den 31 oktober :D