torsdag, september 4

Plugg

Vilken härlig dag! Upp ganska tidigt imorses för en matteföreläsning kvart över åtta till kvart i tio. Åkte hem och pluggade hemma nästan hela dagen från och till. Blandat med lite matlagning, massa te och lite surfning.
Jag har fått väldigt mycket gjort samtidigt som jag fått göra allt i mitt eget tempo.
Eftersom Johan fyller år åkte vi in till Lule framåt kvällen och åt trerätters på en thairestaurang. Mycket gott och SÅ ostudentaktigt.


Imorgon är det matteprov. Antar att jag lärt mig en hel del under proppenveckan men jag kan inte påstå att jag bankat in så värst många formler. Tänkte mig sätta och plugga natten igenom. Eller i alla fall kvällen igenom. Jag har nämligen upptäckt hur trött jag blir utav lite sömn. Så länge man håller och igång och gör saker har jag inga problem med att ha sovit lite, men att sätta sig på en föreläsning som idag fick mig verkligen att inse hur trött jag var, jag somnade nästan! Mer sömn framöver, helt enkelt.

Inga kommentarer: