söndag, september 7

Hörde jag en skål?

Att du gjorde!
Ikväll skålar jag i te.


Perfekt dag. Jag är lite rädd för att alla dessa perfekta dagar ska ta slut snart. Hoppas det håller i sig i sisådär fem år.
Vaknade ganska tidigt, inte riktigt på topp. Satte mig och kollade på film, tyst som en mus, medans jag väntade på att Johan skulle vakna. Well, jag han nästan se klart HELA King Kong på ca tre timmar. Vi käkade frukost/lunch och sen gick han hem. Jag cyklade till PP (PorsöPizzerian) där nästan hela klassen var samlad för en bakispizza. 22 stycken var vi som stormade pizzerian och flyttade ihop bord och stolar till ett långbord tvärs över hela lokalen. Väldigt roligt och spontant. Efter pizzan gick vi till skolan(!), jag och några klasskompisar, för att plugga (!). Har räknat mig i fas nu. Då belönades jag med efterrätt hemma hos Johan, banan men socker och kanel i ugn, men vaniljglass till. I själva verket så ohyggligt mycket socker att man knappt kände smaken av banan. Men det var gott.

Nu sitter jag hemma i mitt fina korridorsrum och bloggar. Tänkte se lite film och läsa lite matte. Skön kväll.

Ha en bra kväll och en bra vecka! Allt blir vad man gör det till.

Inga kommentarer: