tisdag, oktober 23

Skrivarglöd

Idag svek motivationen mig när jag skulle sätta mig och plugga, så jag tog mitt pick och pack och min pojkvän och gick till ett café. Väl där med en god latte vid min sida fick jag en hel del gjort. Examinationsdelen i kursen som jag läser nu består av en inlämning och en tenta. Tentan är nästa torsdag (gott om tid!) och inlämningen har jag skrivit på idag. Den handlar om vindkraft och är nog snart klar. Jag har knappt skrivit inlämningar under mina dryga fyra år här, det har i så fall mest varit labbrapporter, så jag är inte van vid litteratursökning, referenser och liknande. Men, det är lärorikt och kul med omväxling!

Plugg på café
I kväll väntar ett träningpass, Sh'bam står på schemat (fånigt namn men ganska rolig träning med mycket dansrörelser fast ingen direkt koreografi man ska komma ihåg).

Inga kommentarer: