måndag, oktober 22

Måndagens seger

Inte blev sådär jättemycket plugg idag men presentationen till på onsdag är färdig och känns bra i alla fall. Jag har också fixat allt till min kostym till lördagens fest, tror det kommer bli toppen! När vi ändå var på stan passade vi på att fika lite, för min del blev det favoriten prinsesstårta!
Dessutom har jag sålt ännu en av mina gamla böcker (bara några kvar nu!).
En måndag blir inte mer spännande än så!

Mysig fika på stan!

Men på gymmet däremot hände det grejer när jag för första gången intuitivt drog mig mot löpbandet istället för kompisen crosstrainern. Jag brukar aldrig springa för jag har fått för mig att jag inte har en snygg springstil, vilket är riktigt larvigt tycker jag. Därför ställde jag mig på bandet, lite försiktigt promenerandes till en början, men springandes i en ganska bra takt i 30 minuter till slut! Det ser jag som dagens seger. Efter springturen blev det lite styrketräning och när jag kom hem var middagens pastagratängen i ugnen och gottade sig. Mums!

Inga kommentarer: