torsdag, november 15

Soppa

Frost för första gången i år imorses. Lite småkyligt. Lätt att avundas Julia och hennes syster som befinner sig på en beach i Thailand i detta nu.

Idag öppnar en tysk julmarknad i stan, som tydligen ska vara väldigt bra och mysig. Om jag hinner ska jag ta en sväng förbi den.

Jag har haft svårt att koncentrera mig på mitt arbete hela dagen. Mina tankar flyger iväg. Till halvpackade väskan hemma, till Sverige, till Sara och London, till stan efter jobbet och till lunchen i kylskåpet. Kan det bero på all denna trötthet som helt plötsligt dykt upp. Det verkar inte spela någon roll när jag somnar, jag vaknar ändå upp hur trött som helst. Kan det bero på mörkret? Eller på att jag vaknar varje natt (om ändå bara några minuter)?

Well, snart kommer Sara och sen är jag hemma.
Godafton.

1 kommentar:

Anonym sa...

När kommer du hem? Kram