torsdag, november 1

Hej igen

Nu är jag hemkommen från London och familjen är hemkommen från England.
Helgen och den halva veckan har varit oh, så bra.
Vi har gjort Birmingham, Patrik och Ellinor var på fotboll, vi har druckit öl på pubar, vi har spelat kort och ätit chips vid mitt matbord, jag serverade english breakfast, vi åkte gratis buss till London, jag, mamma och Sebbe såg Chicago, vi virrade runt och gick fel i London, jag och mamma shoppade loss (jajuste) på Harrods, vi åkte engelsk taxi, Patrik och Ellinor åkte London Eye, jag och mamma vandrade flera mil (!) i Hyde Park, Sebbe och jag slog fast att man aldrig kan bli för gammal för Disney och vi har sett massa sevärdheter i London.
Puh!

Nu har jag bokat biljetter för hemfärd. Jag har ca tre veckor kvar här. Och jag är fast besluten att göra det allra bästa av den tiden.
Imorgon är det fredag, sen är det helg och då är det jag som visar vart skåpet ska stå!

Work to do!
Cheers!

3 kommentarer:

Anonym sa...

I wan't to london.

Anonym sa...

kul att du kommit tillrätta, men kul att du och din familj haft det bra. har saknat din blogg i flera dar. i dag har din syrra varit här och bakat bullar, hon är en riktig stjärna på det.trevlig helg!

Anonym sa...

Köpte ni en ÄKTA gucci-väska till mig på Harrods (säg att du gjorde det)?? Eller köpte ni något annat?? (En gucci-väska till dig eller?)