torsdag, november 8

Gatan fram

Torsdag betyder att affärerna har öppet längre. Vilket betyder att jag tillbringar mina tirsdagar i stan.
Just denna torsdag släpper Roberto Cavalli sin kollektion för H&M. Där ska jag vara. Fast det blir val först runt halv sex, så jag hoppas att det fortfarande finns bra saker kvar. Har spanat in mig på armbandet här. Får se vad det kostar först, bara. Vet inte riktigt vad jag tycker om alla djurmönster. Inte någon hit. Men jag antar att efter ett tag är jag såld ändå..

Dessutom har jag massor av julklappar jag tänkt köpa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det blir en kul kväll. men hur var kvällen i går med svenskarna? DU KANSKE inte minns det iså fall får jag fråga dom.

Sandra Lindqvist sa...

Haha, jo, nog minns jag. Trevligt, verkligen! Vi at sushi. Det ar sa roligt med sallskap, det gor verkligen mycket for tillvaron att kunna uttrycka sig ordentligt om nagot man bada upplever.

Anonym sa...

Halloj Sandra!
Kusin-Sofie hära. Hur står det till borta i regniga England? Jag jobbar ju som flygvärdinna nuförtiden, men har ingen riktigt bra bild av världskartan. Jag kommer att befinna mig i London under 24 h den 24 november. Om du vill så träffar jag dig gärna i london för en fika eller lite shoppng eller så, om du nu inte är för långt från där du bor. min mail är wester_sofie@hotmail.com
btw, jag tyckr du e skithäftig som jobbar å bor å trixar borta i England! GO SANDRA!!!
världens största KRAM