tisdag, november 13

Mörker

Det är kolsvart ute. Kompakt mörker.
Herregud. Jag har inga lampor på min cykel.

Dessutom regnar det.

Tänkte ta en kvällspromenad ikväll. Om jag hittar några lampor att gå under.
Det var längesedan.
Det är så svårt att gå ut efter det att jag kommit hem från jobbet när det är så mörkt.
Det är ju inte de trevligaste området jag bor i.

På fredag kommer kusin Sara. Vi ska åka till London på lördag och på måndag är jag ledig till förmån för henne.
Det ska bli skojskoj! Speciellt eftersom jag inte behöver slita mitt hår när hon åker hem. Snart åker jag efter henne!

Såg förresten den nyaste Desperate Housewives-DVDboxen igår på stan (missar allt utan TV). Till alla som tänkt ge mig en julklapp: JAG VILL HA DEN!
Ingen nyhet, va?

Har dock ingen aning om hur jag ska göra med alla missade avsnitt på den pågående säsongen. Ingen aning. Måste jag vänta tills den DVDboxen kommer ut?!

Inga kommentarer: