fredag, oktober 26

Uppsnärjd i det blå

Inget skrivet igår. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Det har varit den i särklass längsta vecka i Birmingham.
Faktum är att jag längtar hem och kommer snart boka min hemresa i slutet av november. Det är vad jag vill. Jag var inte bättre än såhär.
Men missuppfatta mig inte. Jag är glad nu och nöjd med mig själv och mitt beslut.

Ikväll kommer familjen, och det är jag otroligt glad för.

Sitter i skrivande stund och mumsar på min ägg- och baconsmörgås. Frulle. Jag kommer sakna English Breakfast i Sverige.
Och vi har inte ens frågats Sales, hehe. Det har kommit fram att de beställer frulle utan oss så då är vi lika busiga tillbaka.

Jag har fått lite storhetsvansinne efter det att jag upptäckt att min blogg har nästan 30 läsare varje dag från inte mindre än 10 länder!
Hejhej, alla därute som behagar läsa om min vardag! Jag undrar så smått vilka i herrans namn i London som läser?? Kan ni ge mig en vink? En kryptisk ledtråd i kommentarerna?

Svenskchock igår när jag hörde två svenskor på Tesco. De blev också så smått chockade när jag sa: Ursäkta? (- Oh herregud!).

Med Håkan i öronen går allt lite lättare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det går att äta English breakfast i Sverige också, inga problem! Vi har både ägg och bacon och baked beans finns på burk.
hej! hej! alla bloggläsare! hoppas att de inte läser alla fåniga kommentarer jag skrivit,(drabbas ibland av skrivklåda)

Anonym sa...

Hej! Du skrev "jag var inte bättre än så här", men du, du har gjort något som få av oss gjort, och det har varit superstarkt av dej! Härligt att du ska komma hem :).
Vet inte om du fick mitt sms igår, var på winnerbäckkonsert, åååååå, så bra det var! :)