tisdag, oktober 9

Back to reality

Så var det tisdag igen och tillbaks till jobbet, vardagen och ensamheten. Jag kunde inte blivit bättre välkomnad än av detta ösregn som hällt ner hela dagen (cykla med paraply, tips, någon?).
Hela tillvaron får ett slags rosaskimmer över sig när besökare kommer hit, och hemlängtan blir faktiskt starkare. Det var svårt att säga hejdå.

Helgen var underbar. London är en väldigt fin stad. Känner att en liten röst i mig börjar babbla om jobb och lägenhet där, kanske au-pair? Flytta till London?

Ska så snart som möjligt berätta lite mer om våran toppenhelg, och visa lite bilder.

Ikväll hade jag tänkt vila upp mig igen (precis som förra tisdagen). Mysa i min nya favoritoutfit (bilder kommer nog snart, tack farmor!), plocka iordning lite, ansiktsmask, kanske en film. Amy, min nya flatmate, skulle ha a couple of friends over for tea, jag kanske kan få vara med om jag frågar riktigt snällt.

Tack Pappa och Samantha för den fina helgen. Jag älskar er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig!!!!!

Sandra Lindqvist sa...

Saknar dig med, sweetie! Vi ses i jul.

Anonym sa...

Kul att ni fick en fin helg tillsammans, något Ni alla 3 kommer att minnas. Skönt att ha och älska varann.