söndag, oktober 21

Känslostorm

Ännu ett hejdå, ännu ett hjärta i två delar och ett ansikte fullt med tårar. Det är jobbigt.

Första ensamma helgdagen på en månad, tillbringades innuti mitt huvud. Jag är en jäkel på att gå ner mig och jag är förjävlig mot mig själv som gör det. Nog med det.
Jag tänker på vad som händer efter jul.

Vad kom jag fram till?
- Jag vill aldrig mer utsätta mig för mycket påtvingad ensamhet och jag har något val. Ensamhet är skönt många gånger, men inte när man tvingas till det.
-Jag mår hellre bra i Sverige än dåligt i England. Så är det bara.


Jag bestämmer över mitt liv.

Snart kommer min familj. Saknar er så.

Mamma, snart jag kommer hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä vilken tråkig dag, i morgon känns det säkert bättre,vardagen är så här, lite upp och lite ner. Nu kommer ju snart din familj och sen kan du börja planera för november med lite kultur och sånt du inte har hunnit hittills sen kommer december och den går alltid jättefort och vips så är du hemma!
Nä, det här klarar du lätt som en plätt!!

mãos sa...

Nice Picture Sandra.

Visit my blog about art of Mozambique.

www.maosdemocambique.blogspot.com

Bug Up For Mozambique
Ouri Pota