måndag, januari 26

En vanlig måndag

Oj vad här packas! Rummet är kalt och trist och opersonligt och alla säckar och påsar har för länge sedan flutit ut hörnet jag avsåg till flyttning. Jag är på väg! Tänkte be Vincent köra iväg allting imorgon eller på onsdag till Johan, så jag kan börja städa grundligt och får ni plats till nya påsar. Helt otroligt vad grejer jag ändå fått plats med på mina 19 kvadrat!

Effektiv idag. Jag tycker om att gå upp tidigt och komma igång. Satte mig åtta i biblioteket och stökade undan lite matte. Den är alldeles förståelig hittills. Skönt. Sen hade vi matteföreläsning om fysiklabb som gick ovanligt lätt. Vi är i stort sett klara efter första labbtillfället.
Eftermiddagen har försvunnit som vanligt. Tvättat, lagat mat och myst lite med Johan. Det är ungefär vad jag gjort.

Inga kommentarer: