fredag, januari 9

Kvällsnöje

En fredagkväll tillbringas bäst framför böckerna, inte sant? Har kört iväg Johan till sina kompisar så jag får en lugn kväll för mig själv då jag tänkte plugga klart det mesta av matten.
Nej, det är inte optimala starten på helgen, men det ligger ändå en viss charm över det. Och tentaperioden inträffar ju också bara en gång varannan månad, så det går ju inte direkt nöd på oss studenter.

Här uppe är det faktiskt så kallt så att det ryker från avloppsbrunnarna. Det har jag nog aldrig sett nere i södra Sverige. Men ingenting jag klagar på, det är så vackert med snön och härligt med den klara luften.

Om en vecka är jag i Stockholm, med inga tentor kvar att skriva för den här gången. Jag längtar enormt mycket.

Jag och Johan åkte skridskor i Skärv

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser inte isen lite tunn ut???