lördag, januari 24

Huvudvärk

Bestämde mig igårkväll för att resan till Finland blir av imorgon istället. Tråkigt nog får jag åka alldeles ensam. Fast jag ska i och för sig bara ta bussen dit, beställa vad jag vill ha och sen åker jag hem igen. Kommer försöka låna en bil med några kompisar om några veckor och köpa alla småsaker jag vill ha till lägenheten. När jag vet hur det ser ut.

Idag vaknade jag upp med världens huvudvärk. Jag kan inte alls säga varför, men ibland dunkar det i hela huvudet så jag knappt kan tänka klart. Jag som tänkte plugga hela dagen. Fast nu känns det klokare att lyssna på kroppen och köra hårt nästa vecka istället.
Hoppas ändå det går över snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag svarar väl på kommentaren som du skrev till mig, men minns inte så mycket vad du skrev. iaf minns jag att du inte hade ngn aning om att jag läste din blogg. det var robert som tipsade mig ^^
han är i vara och spelar i en vecka, imon, på tisdag och på ons ska han på lite turneér med samma gäng ;)

hade fint! kram