tisdag, januari 20

Välkommen tillbaks till vardagen

Nu har jag vaknat upp ur min tentamendvala och ser med förskräckelse allt jag ignorerat under tentaperioden. Typ städning. Har inte dammsugit mitt rum sedan x antal veckor innan jullovet. Och då har jag ändå en dammsugare. Utskottsarbete har jag en del att ta igen. Och labbar som måste kompletteras. Men det är okej, för i veckan har jag ungefär en föreläsning om dagen. Massor med tid att komma ikapp.

Igår var stressigt. Men intressant. Vaknade i Stockholm och hade en lugn sovmorgon ensam med flashig lattemaskin. Lunch på arlanda och en timma efter att jag landade i Luleå började min föreläsning på universitetet. Till vilken jag hann!
Efter föreläsningen hade jag tre möten på rad. Lite fix inför Teknologkårsdagen på fredag som förvaltningsutskottet anordnar.
Mycket men kul!

Bokade tid för klippning och slingor idag. Underbart! Det är jag så värd efter allt snålande med pengar sen början av december och allt plugg under tentap.
Annars har jag börjat packa på allvar nu. Känner mig som en baglady med mitt liv i plastpåsar. Varför det blev så och inte i lådor vet jag inte riktigt. Tanken är väl att jag ska ta med mig två påsar varje gång jag går till Johan. Men jag går inte dit så ofta, så jag tror snarare att tanken är att han ska ta med två påsar varje gång han går hem. Det är ju ändå en ganska bra plan.

Nu kommer Peter och vi ska röja lite plugg. Sen ryktas det om tårta. Mums!

Inga kommentarer: