fredag, oktober 31

Halloween

Imorses sov jag länge! Skönt det efter att ha haft fullt upp 20 timmar i sträck igår. Idag har jag tagit det väldigt lugnt. Cyklade bort till Ica och hämtade ett väldigt mysigt paket från mormor, lockat håret, käkat lunch. Och inte mer än så. Läst ut en bok medans jag lockade håret. Behövde verkligen en sådan dag.

Alldeles strax är det After Work med utskottet, vi ska äta på en restaurang i stan. Sen blir det lite förfest och klädbyte inför halloweenfesten/tentaröj på STUK. Vi ska tillsammans klä ut oss till spöken i mycket fint mönstrade sängkläder. När jag tröttnar på att traska runt i påslakan kommer jag svida om till rödluvan. Satt uppe halva natten och sydde min röda cape.
Blir nog en bra kväll. Synd bara att så många åkt hem.



1 kommentar:

Anonym sa...

Ohhhh det var den sötaste rödluvan som jag har sett någon gång

Kram Mamma