torsdag, oktober 9

När tiden inte räcker till

Jag tror gårdagen fick mig att vakna till igen, hitta lite av min energi. Jag hade fullt upp hela dagen och hade två möten inbokade. Studierna fanns det inte så mycket tid för, så det fick jag ta när jag äntligen landade hemma klockan åtta och några timmar framåt.
Det känns att jag lever när jag har fullt upp.

Igår köpte jag tåg- och flygbiljetter för några tusen kronor. Dock inte för mina, utan för skolans. Det är biljetter till mina fadder- och ambassadörsuppdrag som jag såklart kombinerar med besök av vänner och familj.
Den 14 november åker jag till Stockholm för att hälsa på pappa samt gå på muckarbal med Robert.
Den 18 åker jag vidare mot Skara för att hälsa på hemma och göra två fadderbesök på min gamla gymnasieskola.
Den 24 november åker jag ner mot kontinenten, närmare bestämt Malmö och Lund, för att representera LTU på en högskolamässa och hälsa på Kajsa som pluggar i Lund.
Åh, vad jag längtar.

Idag har jag inte så mycket annat än lektioner inplanerade, ska försöka se till att hinna med en del plugg.

Imorgon väntar en charmerande göteborgare på mig på Kultuens Hus.
Jo, konsert med Håkan Hellström.

Inga kommentarer: