tisdag, oktober 14

En dag bland andra

Nu börjar det dra ihop sig till tenta-p, och jag känner mig bara mer och mer stressad. Helgen gick utan att jag pluggade något, vilket leder till att jag ligger lite efter. Sorgligt, men sant. I veckan är det plugg varenda ledig timme som gäller.

I övrigt är det mulet och grått, men i Axvall skiner solen har jag hört. Måste vara pga Patriks födelsedag, grattis Patrik!
I Axvall flyttar man dessutom ut på landet inom en mycket snar framtid. Ser väldigt mycket fram emot att få komma hem, ska bli så spännande!

Idag är det kommuninfo på Kulturens Hus där man bjuds på middag också lite information från kommunen. Ska bli trevligt. Kvällen kommer antagligen avslutas med min bästa (och snart enda) vän, Calculus.
Jag önskar att jag snart kunde få lite rutin på mina studier så jag slapp stressa upp mig istället känna att jag har läget uder kontroll för att jag har en plnaering som håller. Fast det kanske är något man måste lära sig med tiden?

Sagt av Johan, blivande arkitektsingenjör: Idag ritade jag ett streck, som var så jäkla rakt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Solen skiner även i Stockholm
GRATTIS PATRIK på födelsedagen, jag undrar om du har gått in i gubbåldern nu ?