fredag, oktober 10

Jag har lagt min morgon på hyllan

Har tvingat mig upp till hyllan klockan åtta för att få lite gjort innan första föreläsningen. Igår var det uppesittarkväll med matte och kaffe, andra kvällen i rad för min del, så jag är lite lagom seg idag. Imorgon är det ju i alla fall lördag, men då är IKEA-resan äntligen bokad och klar, så det blir upp och hoppa klockan sju även imorgon.
Men sen ska jag sova lite.

Snart öppnar Lulebo, och jag ska dit och fråga vad som pågår. Ventilationen i mitt rum ÄR avstängd (inte dålig eller närmast obefintlig som innan, utan faktiskt avstängd) och jag vaknar med dunkande huvudvärk varje morgon på grund av syrebrist. Jag skulle ju i och för sig kunna sova med fönstret öppet, men med risk att jag vaknar förfrusen istället eftersom graderna sjunker till långt under minusstecket under nätterna. Jag tycker det är orimligt att jag betalar full hyra för ett rum som saknar något så väsentligt som ventilation.

Ikväll blir det Håkan Hellström! Längtar så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja inte skall man vara utan ventilation när man har en pappa som är proffs på det. Du får väl hota med att fixar ni inte det så kommer min pappa och läxar upp er !
Tänk vad Håkan hellström skall längta efter dig !!
Trevlig fredag kväll !!
Och kör försiktigt till Haparanda i morgon !! Det kan springa renar på vägen coh dom är dumma i huvudet har inte läst trafikförordningen