torsdag, oktober 9

Som tynger ner

Oj, klockan är redan fem. Dagen har gått fort!
Idag har jag släpat runt på saker hela dagen. Calculus och datorn i väskan ger bara det ryggont. Idag ville jag dessutom ha med facit och en gammal mattebok. I övrigt har jag lyckats samla på mig både kläder och teknologmössa under dagen som allting skulle samsas om utrymmet i min väska samt styrkan i min axel. Tålig väska har jag i alla fall.

Jag i min teknologmössa

Hade ett lunchmöte idag med alla studentambassadörer som ska vara med under Kulturprojektet nästa vecka. Då ska gymnasieelever och lite andra grupper komma hit, lyssna på föreläsningar för att sedan åka iväg till Norrbottensteatern och titta på deras föreställning "Romeo och Julia". Jag ska självklart följa med och titta på teatern, ska bli roligt!

Nu har jag just kommit hem och tror inte jag tar för mig så mycket mer idag, med tanke på det regniga vädret och den enorma samling hemarbete jag har att ta mig igenom. Ikväll kommer Johan och vi ska laga middag. Det känns som att vi inte setts på evigheter för att jag inte träffade honom igår. Jobbigt att bo 100 meter ifrån varandra.

Inga kommentarer: