torsdag, oktober 2

Ledig torsdag

Det regnar utanför mitt fönster, men jag gjorde mitt bästa för en bra start på dagen och kokade varm choklad till mig och Johan. Mysigt!

Vaknade tidigt imorses och sprang upp och skrev på min programmeringslab. Jag insåg att det inte var klar igår när jag skulle demonstrera för Johan hur bra den var, och det visade sig att den inte funkade. Kunde inte ge mig förrän jag fixat till den! Men nu är den färdig för redovisning.
Hela dagen kan därmed ägnas åt matte. Imorgon är det nämligen dugga och som tur är har vi hela dagen ledigt idag.
Planer idag är således att plugga. Eventuellt möta upp en eller flera klasskamrater för att plugga tillsammans.
Klockan 18.30 ikväll är det möte för kårfullmägtige. Jag sitter inte med i kårfullmäktige men är tillräckligt nördig för att ha bett om att adjunkteras in så att jag också får vara med och se hur det funkar, hur organisationen är uppbyggd. Ska bli kul.
Läggdags tidigt så att jag är utvilad tills imorgon. Imorgon eftermiddag ska jag köpa blommor.

Inga kommentarer: