måndag, oktober 6

Som en rysk pälsmössa

Idag hade jag en lektion. Som jag missade. Det är oftast helt okej att studera på universitet. Man får planera så otroligt mycket själv.
Jag tycker om att planera. Jag märker hur viktigt det blir när jag har så mycket fri tid.
Dessutom är jag ganska disträ och skulle glömma bort allt jag har att göra om jag inte skrev ner det.

Klockan ett hade jag ambassadörsutbildning, vilket gjorde att jag missade matten. Utbildningen var intressant. Nu kan jag åka på mässor och promota LTU. Min första resa blir till Malmö den 26 november.
Resten av dagen - matte.

Har precis finjusterat min programmeringslabb inför redovisningen imorgon, nu ska jag göra en kopp te och ragla stadgar.
Perfekt.

Prag i somras, från Annas och min tågluff. Underbart mysiga pälsmössor. Varför köpte vi inga? Skulle sitta fint nu.

Inga kommentarer: