lördag, oktober 18

Brödet är bakat

Tur att jag skippade turneringen, för tydligen var ingen från mitt utskott där. Hade ju blivit lite tråkigt att kämpa för mtt utskott alldeles ensam.

Men brödet blev bakat och det blev gott. Slängde också ihop en coleslaw som jag varit så sugen på ett tag. Nu är frysen och kylen full. Bra inför tentaveckan.
Något annat som kan vara bra inför tentaveckan är att plugga. Så det gör vi nu, i B-huset. Allt är stängt och mörkt och öde.
Väldigt ödsligt. Tur att jag har stora starka Johan med mig.

När vi är klara för kväll blir det tårta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj jag får ju dåligt samvete som inte bakar, bäst att gå och köpa jäst, läste ett enkelt recept på en limpa i Ica kuriren. MEN så fin bakklänning som du har har inte jag eller är det din balklänning?