onsdag, oktober 29

Långa Vägar

Känner mig helt tom! Kanske helt naturlig då man går från fullspäckade dagar där timmarna inte räcker till till en tom almenackan och endast fantasin sätter gränsen.

Har klippt mig idag. Efterlängtat! Även om inte pengarna räckte till slingor, får se om jag fixar det på egen hand.
Frisyren blev väldigt drastisk. Jag bytte sida på benan! Helt otroligt. Känns väldigt annorlunda, faktiskt.
Någon dag i veckan ska jag åka in till Luleå och shoppa lite för mycket kläder och skor och se till att använda alla kuponger jag har samlat på mig.

Nu städar jag, verkligen behövligt. Imorgon var planen att sova länge, men den ändrades nyss. Fick nämligen äran att skjutsa Johan till flygplatsen snuskigt tidigt. Är lite sur över det, men det gick inte bussar så tidigt.

Jag tror mina lediga dagar kommer gå ganska fort. Min långa to-do-list kanske var att ta i lite.

Och under tiden sitter jag och drömmer mig tillbaks till London. Jag vill dit igen. Snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Säkert nyttigt att känna "sig tom " några dar. Snart är det fullt ös igen! Ta vara på din ledighet och gå ner i varv och njut av dagen!